Reizen 2016

De planning voor 2016 is weer gereed. Dit jaar is er naast een hulpverleningsreis in de winter een tweetal klusreizen om het terrein van Roman Works verder gereed te maken voor nieuwe activiteiten. Daarvoor zoeken we mensen die de handen uit de mouwen willen steken. Heb je zelf interesse of heb je familie of vrienden, tip ze dan! In de zomer hebben we 2 reizen waarbij we met de bezoekers een aantal dagen weg gaan: de 1e reis zal met de oudere bezoekers zijn, de 2e met de jongeren kinderen uit de programma’s. Elk jaar weer een succes!

De data zijn als volgt:

• Reis 1 Hulpverleningsreis, 13 februari – 20 februari 2016 (inmiddels vol)
  • Reis 2 Klusreis Roman Works terrein, 7 mei – 14 mei 2016
  • Reis 3 Klusreis Roman Works terrein, 21 mei – 28 mei 2016
  • Reis 4 Zomerkamp met de tieners (14+), 30 juni – 9 juli 2016
  • Reis 5 Zomerkamp met de kids (14-), 9 juli – 19 juli 2016 (inmiddels vol)

Alle reizen zullen per vliegtuig worden gemaakt. Vervoer naar vliegveld per auto wordt onderling geregeld. Kosten reis- en verblijfskosten voor februari en mei reizen: 350€, voor zomerreizen 450€.
Elke reisdeelnemer zorgt daarnaast voor 200€ persoonlijke sponsoring en gezamenlijk voor het projectbudget (1000€ voor feb en mei reizen en 1500€ voor de zomerreizen).
Download het aanmeldformulier reizen en meld je aan via reizen@stichtingcominghome.nl

Belangrijke punten rondom de reizen

• De data voor de zomerreizen zijn nog onder voorbehoud. Dit kan nog een dagje schuiven als ticketprijzen daardoor voordeliger uitvallen
  • De groepen bestaan uit max. 9 personen.
  • Na je aanmelding ontvang je een bevestiging. Je deelname is pas definitief na een aanbetaling van € 100,00. Dit bedrag wordt, bij evt. annulering in principe niet terugbetaald.
  • Elke groep die voor Stichting Coming Home! op reis gaat is verantwoordelijk voor het persoonlijke budget en het projectbudget. Voorafgaand aan de reizen zullen er dus diverse acties worden gehouden voor de reizen van Stichting Coming Home! en draag ook jij op die manier je steentje bij!

Wil je nog meer informatie? Mail dan naar de coördinator Groepsreizen van Stichting Coming Home! reizen@stichtingcominghome.nl