Klus je mee?

Wat een rare vraag in deze tijd. Er kunnen toch geen klusreizen georganiseerd worden? Klopt! Maar aan handige Harrie’s geen gebrek hier. Degene die Csaba kennen weten dat hij zijn mannetje staat in alle facetten van het klussen en renoveren. Samen met Marin en Barna vormt hij een uitstekend team. Alle drie de mannen zijn actie binnen Roman Works, een project waar Coming Home! actief in participeert. De meeste salarissen kunnen worden betaald van de verkopen van meubels gemaakt uit steigerhout en gerecycled hout. De bestellingen liepen begin 2020 terug en hierdoor waren er niet genoeg inkomsten om de salarissen te betalen.

De mannen hebben werk en jij investeert direct in het woon en werk project!

Daarom gebruikten we de tijd om het huis verder op te knappen.
Eén appartement is inmiddels gebruikt door een man die na een periode van afkicken zijn leven op de rails wilde brengen (zie hiervoor het artikel over het overgangscentrum). Dit motiveert ons om het huis ook in 2021 verder op te knappen. Een gedeelte van het salaris van Csaba moet hiervoor uit donaties komen.

Omdat we actief betrokken zijn bij het werk van Roman Works en het een verlengde is van de werkzaamheden van Coming Home!, willen wij dat dit werk door kan gaan.

Jij kunt mee klussen door bij te dragen aan het salaris van Csaba en zijn mannen. De mannen hebben werk en jij investeert direct in het woon- en werkproject!

Doneer (via iDEAL)

Totaal: € -

*we gebruiken je e-mailadres alleen voor communicatie over donaties en informatie over de bestemming daarvan

Het kost jou geen vrije dagen, geen verblijfskosten en geen vliegtickets 😉. De salariskosten zijn rond de €50,- per persoon per dag. €6,25 per uur (waarvan ongeveer €3,30 netto per uur plus reiskosten en overige personeelskosten).

Wij beloven dat we je op de hoogte houden van de voortgang met verhalen, foto’s. Eind 2020 hebben we een film online gezet met de voortgang tot nu toe.

Klus je mee? Doneer direct hierboven (iDEAL) of stel een maandelijkse gift in naar het rekeningnummer: NL51RABO0335794319 T.n.v.: Stichting Coming Home! gelabeld: ‘Ik klus mee’.

Stichting Coming Home! heeft een ANBI status dus uw giften zijn aftrekbaar van de belasting.