Hans Bauke zoekt jou!

Wat een zegen dat iemand als Hans Bauke zich wil inzetten voor het werk onder de kwetsbaren in Roemenië. Hans Bauke zoekt nog twee personen die samen met hem het bestuurlijke werk willen doen. Het kost niet veel tijd, het gaat om het continueren van de huidige activiteiten en het bezetten van de benodigde functies voor de continuïteit en legaliteit. De tijdsintensieve activiteiten zijn optioneel of wordt gedaan in samenwerking met enthousiaste vrijwilligers. Nu is het belangrijk om Daan en Debora met hun teamleden de benodigde stabiliteit te bieden in Nederland.

Hoeveel tijd kost het? Maar maximaal één avond per maand!

Hans Bauke. Ondernemer. Vader. Oud reisdeelnemer. Nieuwe penningmeester. Enthousiast.

Twee personen nemen de functie van voorzitter en secretaris over van de huidige bestuursleden. De totaal drie leden van het bestuursteam zullen maximaal 1 avond per zes weken bij elkaar komen. Daarnaast zal er overleg en communicatie tussendoor zijn. Belangrijkste taken zijn; op de juiste manier verantwoording af leggen voor de inkomsten en uitgaven, feedback geven op de communicatie en input vanuit Roemenië en meedenken over de richting van Stichting Coming Home als hulpverleningsorganisatie in Nederland. Op basis van beschikbare tijd kunnen optioneel extra activiteiten gestart worden zoals fundraiser acties, informatieavonden, noodhulpacties en bemoedigingsreizen. Maar dit is voor de komende periode geen prioriteit. Voor de communicatie zoals nieuwsbrieven en website zijn vrijwilligers die dit samen met Daan en Debora doen.

Voel jij je aangesproken en wil je meer weten? mail naar info@stichtingcominghome.nl, info@daan-debora.nl of direct naar Hans Bauke: hansbauke@hoveniertuinier.nl