Zomer impact reis 2019

impact reizen

Een reis met impact. Dat is waar we voor gaan in 2019. Een reis met impact op jou als deelnemer. Jouw beeld van de wereld zal blijvend veranderen. Je ontdekt nieuwe culturen. Ontmoet nieuwe mensen. Raakt geïnspireerd door het lokale team. Daarnaast ga jij impact hebben op het lokale team, op de lokale bevolking en op één van de meest kwetsbare groep kinderen in de Roemeense samenleving. Zigeunerkinderen die op latere leeftijd een kans krijgen om naar school te gaan. Samen met het lokale team ga je zomeractiviteiten organiseren. De activiteiten worden gekozen op basis van lokale mogelijkheden en de door jullie gemaakte budgetten. Daarnaast leren jullie andere projecten kennen en zal er veel tijd worden ingepland voor Bijbelstudie, zelfreflectie, workshops en oefeningen onder leiding van de reisleider en/of leden van het lokale team. De inhoud van deze impact activiteiten worden in overleg bepaald.

Van 18 tot 28 juli 2019 staat de reis gepland. Exacte data worden bepaald op basis van prijzen en beschikbaarheid van vliegtickets. Er is plaats voor 8 personen. Inschrijven kan door een motivatie en het inschrijfformulier te sturen naar reizen@stichtingcominghome.nl.