Wie zijn wij

Stichting Coming Home! is een christelijke non-profitorganisatie die werkzaam is in en om de Roemeense stad Targu Mures. Een stad waar een grote groep mensen ver onder de Roemeense armoedegrens leeft. De nood onder deze mensen is erg hoog. Hulp is nodig en die willen door onze activiteiten graag bieden. Tevens voelen wij ons op grond van Gods woord geroepen om onze medemens in nood de helpende hand toe te steken.

De doelen van onze stichting zijn:

1. Vanuit een christelijke levensovertuiging hulp bieden aan de allerarmsten in Roemenië;
    2. De zelfredzaamheid van deze (doel)groep te stimuleren;
    3. Uiteindelijk, zodra het kan, zich weer terug te trekken.

De missie van onze stichting is:

Het verbeteren van zowel de lichamelijke als geestelijke leefomstandigheden van de allerarmsten in en om de Roemeense stad Targu Mures.

Wij geloven dat het verkondigen van het evangelie van Jezus Christus en het bieden van humanitaire hulp ‘hand in hand’ gaan. Stichting Coming Home! is niet gebonden aan een kerkverband of organisatie. Wel zoekt de stichting zoveel mogelijk samenwerking met organisaties diein hetzelfde gebied actief zijn. Stichting Coming Home! weet zich in alles afhankelijk van God. Wij geloven dat God de Schepper is van hemel en aarde, dat Hij deze aarde regeert en ook weet van de nood in Roemenië. Zijn liefde voor ons is onbeschrijfelijk en wij kunnen en willen niet anders dan deze liefde doorgeven aan de mensen om ons heen.Uitkijkend naar de grote dag dat Jezus terug komt, zullen wij werken in Zijn Koninkrijk. Hem komt toe alle eer en lof, tot in eeuwigheid.