Wie klust er mee in mei?

In mei organiseren wij twee klusreizen naar Chirileu, het dorpje vlakbij Tirgu Mures en tevens de locatie van ons werkproject Roman Woodworks. Onlangs zijn Wim Heij en Jan van Cappellen polshoogte wezen nemen in Chirileu. Samen met onze projectleider Daan hebben zij geïnventariseerd wat er allemaal moet gebeuren. We kunnen gerust stellen dat er genoeg te doen is.

De plannen zijn geweldig! De werkomstandigheden zullen er flink door verbeterd worden en het stelt ons in staat om het gewenste ‘begeleid/zelfstandig wonen project’ verder vorm te gaan geven. We kunnen elke gemotiveerde klusser goed gebruiken maar we zijn o.a. specifiek op zoek naar timmerlieden, elektriciens, loodgieters en metselaars en/of mensen die daar ervaring mee hebben.

Klusreis 1 — 7 t/m 14 mei — o.l.v. Wim Heij en Petra & Jan Remmers

Klusreis 2 — 21 t/m 28 mei — o.l.v. Kees Kropff

Is dit iets voor jou? Of ken jij iemand die graag zijn handen uit de mouwen steekt voor het goede doel? Meld je aan en/of deel dit bericht! Je kunt op vrijdagavond 18 maart ook vrijblijvend langs komen tijdens onze ‘kick-off’ voor de reizen (vanaf 20.00 uur in de Rehobothkerk – De Landerijen 1, Krimpen aan den IJssel). Tijdens die avond zullen we o.a. vertellen wat er in de geplande klusreizen allemaal moet gaan gebeuren.

Zou je graag mee op reis willen maar kun je niet in mei? Of ben je niet zo’n klusser maar zou je wel graag wat willen doen? Wellicht kunt u ons dan toch helpen! We hebben namelijk ook sponsoren en materialen nodig. Denk qua materialen o.a. aan douchebakken, keukenbladen, boilers, bedden, bedlinnen etc. Alle hulp is meer dan welkom. Alvast bedankt!

Neem voor ‘aanmelden’ of meer informatie contact met ons op via reizen@stichtingcominghome.nl