Reizen

Stichting Coming Home! organiseert op dit moment drie soorten reizen, deze reizen lijken veel op elkaar alleen de nadruk is anders.

Hulpverleningsreizen
Deze reizen worden vooral in het najaar en in de winter georganiseerd. De nadruk tijdens deze reizen ligt op het uitdelen van voedsel en kleding. Daarnaast wordt er meegedraaid met de verschillende programma’s van Acasa! Soms wordt er ook een klein kluswerkzaamheden gedaan tijdens de reizen.

Klusreizen
Deze reizen worden vooral in het voorjaar en/of het najaar georganiseerd. De nadruk tijdens deze reizen ligt op het (ver)bouwen en opknappen van verschillende gebouwen die door onze en/of bevriende organisaties worden gebruikt.

Kamp / Evangelisatiereizen
Deze reizen worden vooral georganiseerd in de zomermaanden. De nadruk tijdens deze reizen ligt op het geven van aandacht en liefde aan de zigeunerkinderen. De kinderen krijgen dagelijks aandacht, worden bijvoorbeeld meegenomen naar het zwembad en/of de dierentuin en krijgen iedere dag goed te eten. In iedere zomerreis wordt een kamp georganiseerd. Tijdens de reizen wordt aan de kinderen uit de Bijbel verteld. We proberen over te brengen dat er een God is die hen lief heeft.