GEZOCHT: enthousiast bestuurslid

CH logo

Stichting Coming Home! heeft binnen haar bestuur een vacature. Het bestuur bestaat op dit moment uit vier personen. Met het oog op het ambitieniveau van de stichting en de groeiende werkzaamheden van onze activiteiten in Tirgu Mures, Roemenië, zijn wij op zoek naar een enthousiast en hands-on bestuurslid.

De functie

Elk van de bestuursleden heeft een aantal verantwoordelijkheden voor werkzaamheden binnen de stichting. Een belangrijk accent voor het nieuwe bestuurslid zal liggen op fondsenwerving en communicatie met onze donateurs en partners. Het bestuur vergadert 5 tot 6 maal per jaar. De stichting heeft een ANBI-status.

Het profiel

Wij zijn op zoek naar een bestuurslid die vooral enthousiast en betrokken is bij onze doelstelling en activiteiten. En die verantwoordelijkheid wilt nemen om zijn/haar taak uit te voeren. Ervaring met bestuurswerk is een pré maar niet per definitie noodzakelijk. Betrokkenheid bij ons werk in Roemenië en een hart voor de mensen uit ons programma is belangrijker. Zo ook het onderschrijven van onze grondslag en doelstelling vanuit een christelijke overtuiging. Dus in het kort:

• Voel jij je betrokken bij de doelstelling en de aard van de vereniging
  • Ben jij een teamspeler, in staat om met de andere bestuursleden en leden van ons team in Roemenië samen te werken als een team;
  • Beschik jij over een praktische hands-on instelling
  • beschik jij over- of wil jij netwerkvaardigheden ontwikkelen
  • Zie jij jezelf als ambassadeur van de stichting
  • Heb jij affiniteit met fondsenwerving of ben je bereid deze te ontwikkelen.
  • dan vragen wij jou om te reageren!

Beloning

De bestuurder ontvangt voor de werkzaamheden geen beloning.

Reageren

Als je naar aanleiding van bovenstaande omschrijving enthousiast bent geworden, stuur dan een korte motivatiebrief naar onze voorzitter of secretaris van Stichting Coming Home! Voorzitter: Kees Kropff   KeesKropff@ziggo.nl  of secretaris: John Hagers Hagers@xs4all.nl. Telefonische informatie via (010) 2020466.